بصیرا جونبصیرا جون، تا این لحظه: 20 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
پیوند دو دل پیوند دو دل ، تا این لحظه: 23 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره
هم آشیانه شدنهم آشیانه شدن، تا این لحظه: 21 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

سوگلی مامان ، بصیراجون

تولدت مبارک عزیرم

1394/2/22 4:55
نویسنده : مامان طیبه
1,116 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 تولدت مبارک عزیزم        عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)

عزیزم سلام خوش اومدی گلم

 دختر ناز و قشنگم که تا دیروز نوزادی نرم و ابریشمی بود امروز برای خود خانمی شده که به وجودش افتخار می کنم دوازده سال پیش در چنین روز و لحظه ای خدای بزرگ و مهربان این هدیه الهی را به من ارزانی داشت و حس مادر شدن را در وجودم به ودیعه گذاشت خدایا من چگونه شکر گزار این همه لطف و عنایت تو باشم و چکونه سجده شکر به جا نیاورم که خالق زیبایی چون تو دارم برای همه چی سپاسگزام

دختر عزیزم اکنون که این مطالب رو برات می نویسم سخت در حال آماده شدن برای آزمون تیز هوشان پایه هفتم هستی خیلی دوست داری در این آزمون موفق بشی من هم برات از ته دل صمیمانه از خدای مهربان می خواهم که هر چه مصلحت و رضای اوست به آرزوهای قشنگ و شیرینت برسی الهی آمین.

 کارت تولد,کارت پستال تولد

 

فرشته نازنینم تولدت مبارک

 

پسندها (2)

نظرات (1)

پریسا
22 تیر 94 11:09
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید