بصیرا جونبصیرا جون، تا این لحظه: 21 سال و 8 روز سن داره
پیوند دو دل پیوند دو دل ، تا این لحظه: 23 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
هم آشیانه شدنهم آشیانه شدن، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

سوگلی مامان ، بصیراجون

گپ مامانی 13/6/1393

1393/6/13 8:22
نویسنده : مامان طیبه
327 بازدید
اشتراک گذاری

من از خیلی وقتها پیش تصمیم به ساخت وبلاگ برای نانازهایم را داشتم اما متاسفانه فرصت نشد تا این که این اواخر بالاخره زمان با من یار شد و شروع کردم تا خاطرات نانازهای گل زندگیمونو برایشان به یادگار بگذارم  امیدوارم همیشه و در همه حال نانازهای همه مخصوصا ماسالم و تندرست و صالح باشند آمین  

برای کسی می نویسم که نفسم به نفس او و خواهر کوچیکش بسته هست برای تو دختر گلم که به وجودت افتخار می کنم و به خودم می بالم که دختر فهمیده ای چون تو دارم .

من شروع به یادداشت خاطرات کودکیت کردم تا آلبومی از گذشته هایت را برایت به تصویر بکشم .امیدوارم که خوشت بیاد و بعدها برایت لذت بخش باشد.

دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون دارم

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان خدیجه
21 شهریور 93 17:12
ان شاءالله دخترای گلتون همیشه سالم وتندرست باشند