بصیرا جونبصیرا جون، تا این لحظه: 21 سال و 8 روز سن داره
پیوند دو دل پیوند دو دل ، تا این لحظه: 23 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
هم آشیانه شدنهم آشیانه شدن، تا این لحظه: 21 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

سوگلی مامان ، بصیراجون

136 ماهگی در تکاپوی مدرسه 22/6/1393

1393/6/22 13:04
نویسنده : مامان طیبه
306 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم  نمیدونم چرا عدد 22  برام مقد س شده بیشتر به خاطر اینه که در روز 22 یک ماه قشنگ خدا  از طرف آفریدگار به من هدیه ای  داده شد که با هیچ زبونی نمیشه شکرش رو بجا آورد .دختر نازم امروز درست 136 ماهگی توست وقتی به تو نگاه می کنم می بینم چقدر خانم شدی انگار برای خودت کسی شدی و می تونی تمام مسائل مربوط به خودت رو به دوش بکشی و تصمیم درستی برای  زندگی داشته باشی چرا که با وجود خواهر کوچیکت من کمتر تونستم  به تو کمک کنم اما ماشااا... از پس همه کارهای خودت بر میای و خانم مستقلی شدی نمونه اش چند روز پیش بو د هر سال در این روزها برای تهیه لوازم سال تحصیلی با هم در تکاپو بودیم تا چیزی رو از قلم نندازیم اما امسال همه مسولیت رو خود به دوش گرفتی  کیف و دفترهای سال قبل رو از گنجه بیرون آوردی و اونهایی رو که  قابل استفاده بود جدا کردی و کیف هایی که سالم بود اما چون خانم شدی و یکسال بزرگتر  مورد نیازت نبود برای کار خیر به دیگران هدیه کردی . خیلی از این کارت خوشحال شدم از اینکه دخترم آنقدر فهمیده است که در این روزهای آخر تابستان تونست کسانی رو خوشحال کنه تا با روحیه ای شاد سال تحصیلی جدید رو شروع کنند

آفرین به تو دختر گلم به تو افتخار می کنم و در این رو ز که 136 ماهگی تولد توست به تو می بالم و بهت تبریک میگم امیدوارم روزی 136 سالگی رشد قشنگت رو بهت تبریک بگم و همیشه سالم و تندرست باشی

 خیلی خیلی     دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت دارم

پسندها (1)

نظرات (0)